KaradenizRail 5  Etkinliğimiz Duyuruldu !

KaradenizRail 5 Etkinliğimiz Duyuruldu !

Selamlar Interrail Turkiye Ailesi;

Grup içi arkadaşlıkları arttırmak ve insanlara gezi ruhunu aşılamak amaçlı yaptığımız organizasyonlarımıza devam ediyoruz. Grubun en güzel etkinliklerinde başa oynayan KaradenizRail efsanesinin 5.siyle karşı karşıyayız.

Organizasyonun tarihi 18 Ağustos 22:00 – 26 Ağustos İstanbul Çıkış- İstanbul dönüşlü olacaktır.

Her organizasyonda olduğu gibi bunda da plansızlık üzerinden giderek kabataslak rotayı takip edeceğiz.

Biz kimiz ve nasıl geziyoruz

Okumakta fayda var geçen seneki efsane karadenizrail’ den

Rotamız ; Safranbolu, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize,( Ayder, Kavrun, Pokut ) Artvin ( Karagöl, Foça ) ve Gurcistan ( Batum ) seklinde olacaktır.

* Gurcistan için kimlik yeterlidir. Pasaport ihtiyacınız yoktur.

Otobüsle yapacağımız organizasyonumuzda normal yerlerde konaklama yapmayacağız. Göl kenarlarında, yaylalarda ve sislerden kaybolacağımız vadilerde çadırımızı kurup tulumlarımızla doğa keyfi yaşamayı planlıyoruz.

* Ne olur ne olmaz yağmurluk alınız.

Bazı yapacağımız- planladığımız etkinlikler

* Ayder yaylasında çadır kampı
* Fırtına deresinde rafting
* Uzungöl, Sümela Manastırı gezileri
* Trabzonda da ayarlayacağımız kamp alanında kamp ya da güzel bir yaylaya otobüsü sürüp kamp kurabiliriz.
*Artvin Karagöl’de kamp
*Ovit ve Kümbet yaylaları gezisi
*Ordu boztepe giresun süllü dağı gezisi.

ve Batum gezisi ayrıca havanın durumuna göre de Batum’da denize gireceğiz. Planlarımızın çoğu 5 senedir olduğu gibi taslaktır.

* Batum’a gidileceği için kesinlikle ama kesinlikle nüfus cüzdanı unutulmamalıdır. Kimlik veya başka bir kart olmamaktadır. Kesinlikle TC kimliği yanınızda bulunmalıdır.

Dikkat etmeniz gerekenler

* Biliyorsunuz ki grup çılgın, haliyle yağmur da yağsa kar da yağsa çadır kuracağız. Çadır bulmaya çalışın yoksa da gelin paylaşırız ama siz yine de bulun.
* Şort, bikini vs yanınıza almanızda fayda var.
* Tulum ve Mat size rahatlık sağlar, bulmaya çalışın.
* Muzik aletlerinizi de getirin.
* Tur boyunca ortak para toplanıp yemekler yenilecektir.
* Müze ve Ören yeri ücretleri bilinmiyor haliyle 20-30-40 – 50 yanınıza fazla almakta fayda vardır. Aktiviteler için de hazırlıklarınızı yapın.

* Turun 1 otobüslük kontenjanı vardır o yüzden, ilk parayı yatıran 50 kişiyle gideceğiz.

Kurallarımız

Otobüse adım attıktan sonra ;

Çok soru sormuyoruz
Çok para harcamiyoruz.
Çok rahat aramiyoruz
Çok plan yapmiyoruz
Çok mızmızlanmıyoruz, etkinliğe bırakın kendinizi 🙂

*** Önemli Not ***

Biz Organizasyon Şirketi Değiliz, bu etkinlik 5 senedir yapılan geleneksel bir etkinliktir, grubun en özel etkinliklerinin başında gelir, kar amacı öncelik tutulmaz.. Kendi imkanlarımızla yapmaya çalıştığımız turlarda mızmızlanmadan destek olmaniz bizim için yeterlidir. Dönüş yolunda birlikte hüzünleniriz.

***bir zeytini 20 kisi catallayabilir, yeni tanistiginiz insanlarla sirt sirta yatabilirsiniz. senin yatagin, benim çerezimin olmadigi, somurtkanliklarinizi ve dertlerinizi biraktiginiz bir gezi olsun.

Tüm tur boyu ulaşım Batum’da dahil 7 günlük gezi + Çerezler + İkramlar, Bir otobüs kirası ve şöför sigarası karşılığıdır. 🙂

* Ücret yatırmak isteyen arkadaşların, ücretini yatırdıktan sonra beklemede kalıp etkinlik listesindeki isimleri takip etmesi yeterlidir. Ekstra bişey yapmanıza gerek yokturdur.

525 TL için

ilk yatıran kontenjan sayısıyla gideceğiz.

Hesap Numarası

Comments

comments

Previous Önce Yaz Sonra Gez | Yarışma
Next AvrupaRail 1 Tamamlandı !

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!